Deze website gebruikt cookies om de website te verbeteren en om advertenties te filteren naar uw interesses. Als u geen cookies wilt accepteren, kunt u hier klikken voor meer informatie.

OK

Klachtenformulier

Wij zijn continue bezig de zorg in onze praktijk te verbeteren en u kunt daarbij helpen: als er iets niet goed is gegaan in uw contact met de praktijk of de huisarts willen wij graag dat u ons erop attent maakt. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken, we ervan kunnen leren en er iets aan kunnen doen.

Wij verzoeken u dan ook in dit geval het onderstaande klachtenformulier in te vullen.

Dokter de Keyser en/of dokter Penne neemt uw klacht dan in behandeling. Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten. Indien u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken, kunt u uw klacht bij de Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland indienen (u vind een folder op de balie).

 

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.