Deze website gebruikt cookies om de website te verbeteren en om advertenties te filteren naar uw interesses. Als u geen cookies wilt accepteren, kunt u hier klikken voor meer informatie.

OK

Heeft u een klacht?

Wij zijn continue bezig na te denken hoe we onze praktijk kunnen verbeteren en u kunt daarbij helpen: als er iets niet goed is gegaan in uw contact met de praktijk of de huisarts willen wij graag dat u ons erop attent maakt. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren

Wij verzoeken u dan ook in dit geval het onderstaande klachtenformulier in te vullen.

Dokter de Keyser en/of dokter Penne neemt uw klacht dan in behandeling. Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten. Indien u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken, kunt u uw klacht bij de Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland indienen (u vind een folder op de balie).